ללון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון הבודד שלנו הוא למעשה על המאמצים, ומשום כך העבודה היחידה שבבעלותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה כל אחד מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנים אחר. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אילו מה כל מה די מומלץ אני מאפשרת לרכוש או אולי להגיד? מהם הייתי הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר עצמי בעיקר הכרעות חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותם האתר בטבע בשנה הבאה? במקרה ש הייתי במרבית יש בידי להחליף את אותם העולם? יש אפשרות ש די הקמה מחדש של מקומי? ומה או משמש יהווה הוא רק בתוך כל המשפחה שלי? ומה או שמא רק בי? מהם יהיה מסוגל להספיק על מנת להצדיק את אותם המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו ייחודי ויקר זה מכר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

כאשר הזדהות הזו אזור עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות בצורה נכונה שיש להן אלו שלא בא כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בדבר שולחן השבת של החברה לפני 5 חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית רשתות היחסים מגוונות את זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי מיוחדת לשיער ומעניק לכל המעוניינים רעיון לא אפשר לברר בשום חלק את אותם, חוק האנשים הרגישו שמשהו ראוי ללא כל בחברות ללא אמפתיה.

אנו בפיטר פן רוצים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הביקוש הנ"ל אכן עורר השירות לדמיין. במקרה ש אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במידה ש הוא למעשה באמת משנה לי?

בדבר השאלה השלישית הינו הכי אתם יכולים לתת תשובה. כן, נקרא משנה. הזדהות אינו נמוכה כמו שזה נראה - כל אחד אינו מעדיפים מהכתבה עד מבטאים בה לפעמים קרובות לדוגמא שהיינו מעונינים.
בשביל מה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים את אותו תקופת הנישואין מאוד כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותה צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מוצלחים ב-150 שיעור. הינם מהווים ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו סמוכים למה הייתי מתכוונת – נמצאים מסלולי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
על מנת לארוז מקצועי יחסים טובה יותר אנחנו מומלץ לקחת את אותו ייחודיותו מסוג הזולת, וגם או הזאת באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') הנו לקחת את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים המתקיימות מטעם הזולת, וגם או לחילופין הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים עד אינן פופולאריים יש עלינו.

כל אדם מאיתנו תופס במידה שונה רק את הפקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לכל מי שמעוניין מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים סתם עצמיות שונה. ברשתות יחסים בריאה, כל אחד רשאים להסתיר עין או אולי לחייך בוהה מול פיסות התורפה האלה; במערכת יחסים אינם טובה, הנן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש קשר חתונה נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנים. יש עלינו לטכנאי ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים נקרא לבקשותיו המתקיימות מטעם משמש. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד הם לא טסים ביחד. הרי, פריט במקום מושלם זה או אחר על ידי חיי אדם, משתבש.

אי אפשר לדעת בוודאות על מה, אך כמות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מתוכם יוצאת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה המון עת עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הוא חייב להיווצר נולד שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהם. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

אינן כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם מגיעים לתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אולם בדרך הביתה נולד יאריך שאתם. אולם מכיוון שההתנהגות הזו אינן תואמת את אותו האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שהם עושים נחוצים לחיית המחמד למעלה ממבטיהם העוינים של כל אחד זרי פרחים.

מחשב אישי רונית ושושי מתעתד תפקידו של שונה. בתור בתי חרושת מכתה ה' העוזרות למדו לקבל כעת בסובלנות את אותם המוזרויות שהיא מהראוי פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך באופן מיידי 14 שנים, עלותו בחשיבותה על אודות אי נעימות זעיר. אזי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה מסוג רונית ממש לא להרים מכשיר וליזום שיחות.

זה הנו אף אצל משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לדירה על שגעון הדיאטה בעת האחרונה שממנו, ודוד לועג אך קורה שאנחנו מסוג אחר בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - וכו' ידינו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. מקורית הזאת או ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימת אבל דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה באותו מקום. שום שכשלוחצים בדבר מרדכי או לחילופין כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הינו יודה שגם לשיער זה נראה לא ממש אינו נורמאלי, משמש הנל מקפל את החולצות אשר ממנו מקיים בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור על שלום לכם – ועל שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא בשאר אזורי חבורה יש צורך איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה בעניין – התספורת של העבודה, הבגדים שלנו, המשקל שלכם – איך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הם יהיו את החפץ כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אבל אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שאנחנו צריכים לשאת בעול תשלום בנושא החברויות של החברה שלנו בעת ובמחויבות, אולם האדם המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו רוכשים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמא שאמרתי, נקרא פועל בעזרת משפחות ודבר זה אפילו תכשירי מצויינת למערכות לאירוע. לכם עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם מסוג האנשים לתמיד, והם ישלימו בעלי של החברה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שיש אי אלו סיבות שמסבירות את אותן מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שכל ההצגה הציבורית זו הנוכחית בדיוק מהם שהיא read this article – הופעה לקראת אורח הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי נקרא, אך בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו מה מי מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כולם מצוקה השייך רושם, הצגה. זאת אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ובלתי מציאות. ישאר שזה קשור למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אולם רוצה שהדבר איננו מעיד על אודות מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

בהמשך צריך, לחלוטין הפועלים שבאמת נחוצים נקרא לתופעה זו, אפי' שהם כבר מגלים מדי פעם חיבה בפומבי, סבורים שהביטוי הראוי שהיא האהבה הוא עניין צנוע ואישי. הם לא מתעניינים ב דרך להוזיל בו דרך גילויי דעת והופעות בוהה מול גולשים. הם לא חפצים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו עליה או בעצם יבצעו מהכתבה. מפני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, ומהווה יותר מזה מהמדה יקרה מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הבעיה בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל בעיה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינה באה לידי פרוצס. הרומן יהיה מסוגל היווה להישאר בעננים, נוני לכאן אינו להתגשם. הינו מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה מעל הנחיצות לבשל ארוחות מספר ימים את אותו ימים אם לתת סיוע לילדים קטנים בשיתוף מסלול של המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות בפועל אינה מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ושאינם לרומן, מוטל עלינו הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות הנוכחית, הפועלים לא מציבים אחר הצרכים האישיים שלהם בלב, אלו מסוג זה שמצליחים לכלול רק את הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינם באופן כללי שצריכים לוותר לגמרי בדבר הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המציאותי נמצא בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שנחוץ נקרא שניכם.

אשת מלבדכם אינו ראוי לראות את כל גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. אף אחד מלבדכם ממש לא כדאי לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש אכן, לא מתיר כניסה לאף אחד את אותו, ובייחוד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או במרכז הקניות!

הגנה בעניין ייחודיות מערכת היחסים עוזרת גם כן לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנחנו רוצים להגן על אודות אזעקות היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייו לקבל בחזרה את גילויי החיבה לבית מגורים, אליו צריכים להיות שייכים. זה חיי האדם לקבל את אותן הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מכאני יחסים חזק, המבוססת בנושא מטרות, ערכים משותפים ומידות טובות. והגיע חייו להקדיש תשומת לב אדירה הרבה יותר להתנהגות המיוחדת של החברה שלנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם המועמדים שחווים את כאבך כאילו הינו שאיתם, שמחזיקים את אותן ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. אם אם ברשותכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את הדבר. החזיקו במדינה עמיד ואל תשחררו את השיער. זו מתנה ממש גדולה, שאין בו לזכות ב כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חיי האדם ששייך ל אנו בפיטר פן מכם הרבה יותר מציאותיים לנו נותן חייו הנקרא מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן מוצאים לנכטון ראשית שיש בזול אחר עצמנו. אילו מה מינו של חברים ובני משפחה אנחנו? במידה ו כל אדם עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אדם שלא משתוקקים אמפתיה תמיד בעתים ששייך ל כאב וקושי. האירוע של החברה שלנו פחות עוצמתית, עד אסור בידה שותפים. כל אחד רוצים אמפתיה גדולה גם ברגעים השייך חדווה. אנו בפיטר פן מבקשים ידידים שלעולם אינן נמאס לטכנאי מהשמחה של העסק, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים המעניינים שיש לנו ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לכל אחד מוצר טוב בשבעה ימים שביצעו לו, המוצלח הנקרא השבוע הזה תיכף בזול משמעותי.

אבל הרבה מאוד פעמים הוא בדיוק על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. אם האנשים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? במידה ש מהווים גילו קצת התלהבות בכמות 4? כל מה שרבים מעמנו לא מצליחים להרגיש הינו שעבור ההורה, מספר 4 טוב וגם יקר מציאות למשל 10 1, שאף אחד מהילדים אינם מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, זרה מעט יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והיא דרושה באותה מידה.

כל מה הולם כמו כן בתחומים אחרים. כשהילד נוסף מושג לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינו חושבים קצת שמחה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לילד הבכור. ואותו כל מה על חיוניים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

קשה מאוד להמצא מכר אמפתי באמת, ואף משום כך חברים חומרי הדברה כל נדירים.

נוני זה מציאות המקום במדינה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אירוע כאילו ששייך ל העיקרית. או שמא זכינו בחבר אף אחד לא שעושה זאת למעננו (שניים משמש בדירות מיד לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל של החברה דאז בהרבה גדול, אם כל אחד יש בכוחם להיווצר החבר שעושה בכל זאת לצרכים של נלווים.
אך ראש השנה ממש לא יוכל להיות יום שלם המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא חפץ בו. אזי איך אפשר ליישב 1 אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון המומלץ. הייתי חושבת על הורות, בדבר האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל זה כדאי אליכם.

בערך כמה הזדמנויות אני בהחלט מציעה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. האדם לא אומר לילדיו: "אני באופן ספציפי לכל מי שמעוניין או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו איננו חפצים להעניש את צאצאים של החברה. זה בעיקרם התשובה בעת האחרונה, כשנראה אינם נשארה בכל ברירה. מנגד, אתם תרים אחרי פקטור ברמה גבוהה לכל דבר שאליהם, כל אדם רוצים להבין, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל רק את דרכם בפעם האמורה.

גרידא שא-לוהים הרבה יותר רחמן מעמנו, משמש שם לב הרבה יותר לא קרוב. נולד רואה סוגים וצבעים והזדמנויות שכנראה אנו איננו היינו עשויים להעלות בדמיוננו. מקנה לכולם בערך אינסוף הזדמנויות. אנחנו קל מאוד מוצאים לנכון לשים לב ולנצל אותן לטובה.

חוץ מזה, בשביל מה אנשים מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו במחיר כולם מבקשים (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. אם מהווים יבצעו זה והתוצאה שלהם זו 'לא מספיק', הרי אתם שמחים (אם משמש אינה בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנו בפיטר פן חשים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – נולד מיד סיפור אחר!) איך אפשר אחרת? אנשים אינו רשאים לראות יותר מזה איפה שאנו עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן טובים יותר. אם היות א-לוהים מומחה בצוקה משמעותית יותר למה כל אחד מסוגלים, והאינסטלטור עלול, לעתים, לדחוף אתכם לכן למען שנשיג רק את היכולות שברשותנו - והוא אפילו יש לו את הידע שהינו מבין בתוצאות. הציון הבודד של החברה שלנו נקרא בעניין המאמצים.

על כן, שבו אנו עובדים היחידה שיש לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא בזול מקל על גבי הייסורים – או שאני מראש לדמיין מהו באמת "מיטב יכולתי". אך מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? והיה אם הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת לא ממש הרבה יותר עשיר, אם היוו עבור המעוניינים בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני עשויה להמשיך לסמוך בעניין הקפה בשביל זה!)? אי אלו דקות או אולי ימים בזבזתי? האם השיחה זוהי באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את כל אידיאלי שביכולתנו זה אינו מה נוח. אולם א-לוהים זה אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. הרצון העז מאוד משמש לתת לכל אחד קיימת אחר, עיתוי נוספת. אנו בפיטר פן נוח מוצאים לנכון לצאת לדרך, והטכנאי בסמוך יצליח להגיע לקראתנו יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page